Jag har skaffat mig en ny hobby! Jag gillar att åka runt på utflykter och titta på inreding och köksprylar jag aldrig kommer att kunna ha råd med ! *skrattar* 
 
Jag går runt och tittar och fastnar för vackra saker, som mer än ibland kan vara helt otroligt onödiga, och som jag förmodligen aldrig kommer att få hem till mitt kök/hem. 
 
Om man bortser från att jag och maken har två totalt olika stilar så är det dessutom grejer som inte direkt är barnvänliga. Ett dekorationsfat för 800kr? "Jättekul hatt!" hade Adam tyckt. ^^
 
Men jag kan ta vackra bilder och lägga upp på min blogg. Det är ju alltid nåt! Eller? ^^
 
Här är lite bilder från bl.a utflykten för några veckor sedan och dels från helgen som var. =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad gör ni när ni vill slappna av? =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej