Halva dag nr 3 har gått och jag mår hyfsat bra än så länge. Jag slarvade med sömnen igår vilket såklart märks av idag men i övrigt känner jag fortfarande att jag har en bra energinivå. =) 
 
Jag märker av att jag vill ha mer salt. Jag tyckte att jag saltade min mat mycket medan jag lagade den men det räckte ändå inte riktigt till så det fick bli lite himalayasalt till också. =) 
Jag vet att salt, vätska och huvudvärk är de tre grejerna som brukar komma som brev på posten dag nr 3 för mig. 
 
Jag vill dricka mycket, jag vill ha massor av salt, och när jag misslycka med de två första såkommer nummer tre. ^^
 
 
Jag försöker dricka mycket. Mina 4 olikfärgade flaskor åkte på återvinningen innan vi reste till Bulgarien så fram tills jag handlat nya ramlösa/loka får jag hålla till godo med vanliga tråkiga flaskor. ^^
 

 
Lite nyheter inom samarbeten också!
 
 
Om ca en timme kommer det en spännande leverans hem till mig, mer om det kommer i ett annat inlägg. =)
 
Jag har dessutom en grym tävling på Instagram just nu, där man kan vinna en Smakbox INSPIRATION! In och läs reglerna på @emilyjuell.se
 
 

Kommentera

Publiceras ej